Parchează. Plătește. Zâmbește.

TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A SERVICIILOR „AMPARCAT.RO” PRIN INTERMEDIUL APLICAŢIEI “AMPARCAT”

Acest document este un contract la distanţă şi reprezintă un acord de utilizare a Serviciilor furnizate de ID SOLUTIONS TECH la cererea individuală a utilizatorului în condiţiile prezentului document.

Prin utilizarea serviciului AmParcat.ro prin intermediul Aplicaţiei AmParcat confirmaţi faptul că acceptaţi în mod necondiţionat termenii şi condiţiile din prezentul document.

Orice responsabilitate vizând controlul, activitatea şi consecinţele accesului minorilor la spaţiile virtuale cade în sarcina părinţilor ori tutorelui minorului, ID SOLUTIONS TECH fiind exonerat de orice răspundere.

În cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri vă rugăm să contactaţi serviciul suport clienţi la datele de contact indicate la finalul prezentului document.

DEFINIȚII

Pentru scopul acestor termeni și condiții de utilizare ID SOLUTIONS TECH este societatea comerciala ID SOLUTIONS TECH SRL, persoană juridică română cu sediul în Str. Madrigalului 58 Etaj 1 , Camerele 3, 4 si 5, Sector 1, București, România, înmatriculată Registrul Comertului cu nr. J40/9571/2020, CIF RO32816440, cont bancar RO48RNCB0086140544720001 deschis la Banca Comerciala Romana S.A.

Termenii folositi in cadrul acestui document vor avea urmatorul inteles:

Aplicaţia AmParcat – este programul software pentru mobil (smartphone sau device-uri mobile), scrisă în cod nativ iOS și Android, descărcată de Utilizator din AppStore sau GooglePlay care permite accesul utilizatorilor la serviciul AmParcat.

Serviciul AmParcat.ro - este o soluţie de plată a parcărilor gazduită de site-ul www.amparcat.ro operat de ID SOLUTIONS TECH, ce oferă posibilitatea plăţii tarifului de parcare către operatorul Compania Municipală Parking București și către alți operatori publici sau privați.

Serviciul AmParcat.ro - este o soluţie de plată a parcărilor gazduită de site-ul www.amparcat.ro operat de ID SOLUTIONS TECH ce oferă posibilitatea plăţii tarifului de parcare aferent unuia sau mai multor autovehicule prin utilizarea smartphone-ului sau al unui alt device mobil pe care a fost instalată Aplicaţia AmParcat şi al unui card bancar valid în locaţiile de pe teritoriul României în care serviciul este disponibil.

Serviciul AmParcat disponibil prin intermediul Aplicaţiei pune la dispoziția Utilizatorilor:

Utilizator este orice persoană fizică, cu vârsta mai mare de 18 ani, care utilizează serviciul şi care înregistrează un cont de utilizator sau este autorizată de către o persoană juridică să înregistreze un cont de utilizator prin intermediul Aplicaţiei, fără ca acest lucru să poată fi atribuit activităţii lor profesionale şi care acceptă prezenţii Termeni şi condiţii de utilizare.

Smartphone este un device mobil, multimedia multifuncţional, conectat la o reţea rapidă de internet (minim 3G) şi care oferă funcţionalităţi de navigare GPRS activă, cu sistem de operare Android sau iOS pentru care Utilizatorul deţine drepturi depline de utilizare, pe care a fost instalată Aplicaţia

Contul de utilizator este contul înregistrat de către un Utilizator prin intermediul Aplicaţiei AmParcat care oferă acces la Serviciul AmParcat. Pentru crearea contului, utilizatorul garantează realitatea şi acurateţea informaţiilor oferite precum şi respectarea termenilor şi condiţiilor din prezentul document.

Operatorul parcării – administratorul parcării din locaţia în care serviciul este disponibil, cu care ID SOLUTIONS TECH are in derulare un acord de colaborare valabil. Operatorul parcărilor publice prezentate in aplicație în orașul București este Compania Municipală Parking București.

UTILIZAREA SERVICIULUI AmParcat ACCESAT PRIN INTERMEDIUL APLICAȚIEI

Pentru accesarea Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să descarce aplicaţia AmParcat pe smartphone sau device-ul său şi să îşi înregistreze un cont de Utilizator folosind o adresă de email validă şi o parolă. Parola trebuie să conţină minim 6 caractere şi va trebui să fie confirmată manual. Pentru un acces mai rapid există posibilitatea înregistrării folosind un cont de Facebook, Google sau Apple ID existent cu ID real şi valid. O persoană poate crea unul sau mai multe conturi de utilizator.

De asemenea, aveți posibilitatea de a utiliza aplicația și prin intermediul contului anonim. În momentul accesării aplicației se va genera automat un cont anonim de forma [email protected] Utilizând un astfel de cont, nu va fi nevoie sa va inregistrati cu o adresă de email sau cu contul Dvs. Google, Apple sau Facebook, insa va recomandăm sa va înregistrați numarul de telefon mobil in aplicație, pentru o mai usoară comunicare in cazurile in care situația o impune.

IMPORTANT

Dacă utilizati opțiunea cont anonim, in cazul in care dezinstalați aplicația sau schimbați telefonul, puteti pierde accesul la cont și la datele salvate (numere de inmatriculare, istoricul parcărilor, creditele disponibile, etc).

Pentru a evita acest lucru, vă rugăm fie sa folosiți opțiunea de logare cu contul de email sau contul Google / Apple / Facebook, fie să generați un cod de recuperare (meniul Cont – Recuperare Date) către o adresă de email indicată de Dvs. Vă recomandăm sa salvați emailul cu informațiile de recuperare, pentru cazul în care veți pierde accesul la contul anonim.

Ulterior, puteți folosi acest cod pentru a recăpăta accesul la contul anonim. Fără acest cod, nu vă vom putea ajuta să recuperați accesul la cont !

După înregistrarea în cont, aplicaţia localizează automat Utilizatorul, respectiv parcarea cu plată în care se află, cu indicarea tarifului aferent. Pe lângă parcarea curentă se vor afişa şi toate celelalte parcări cu plată din oraş ale operatorilor. Totodată Utilizatorul are posibilitatea de a alege locaţia unde doreşte să parcheze şi manual. În acelaşi timp se va afişa şi butonul de parcare împreună cu informații aferente parcării pe hartă pentru a putea plăti parcarea.

Utilizatorul își va putea alimenta contul de credite prin card, SMS sau cash prin automatele SelfPay.

După accesarea butonului de parcare, utilizatorul trebuie să furnizeze numărul de înmatriculare al autoturismului pentru care doreşte să efectueze parcarea şi are posibilitatea alegerii duratei de parcare a autoturismului cât şi alegerea cardului bancar prin intermediul căruia doreşte să efectueze plata (VISA/MasterCard). Pentru finalizarea tranzactiei, Utilizatorul trebuie sa introduca toate datele necesare autorizării plătii. ID SOLUTIONS TECH oferă facilitatea salvării datelor cardului/cardurilor în contul Utilizatorului pentru tranzacţiile viitoare. Aceste date vor fi salvate exclusiv in scopul efectuarii platilor solicitate de Utilizator. Utilizatorul poate opta pentru parcare la minut/oră/zi în funcţie de unităţile de timp minime acceptate de Operatorul parcării.

Utilizatorul accepta faptul ca in anumite zone durata minima a parcarii poate sa fie prestabilită.

În cazul efectuării plăţii cu succes, utilizatorul va primi o notificare de tip push, iar autovehiculul va fi afişat pe hartă împreună cu timpul rămas al parcării sau ora şi minutul la care va expira parcarea.

Parcarea poate fi prelungită manual de Utilizator din meniul de administrare prin plata tarifului corespunzător sau automat prin activarea funcțiilor speciale Prelungire automată sau Parcare automată.

UTILIZAREA FACILITAȚILOR DE TIP REMINDER

Utilizatorul este in intregime responsabil pentru acuratețea datelor inregistrate in aplicatie pentru fiecare din autoturismele salvate în cont. AmParcat nu poate fi trasă la raspundere dacă Utilizatorul inregistrează greșit datele de expirare a documentelor și ca urmare a acestei erori, Utilizatorul primește amenda de la autoritațile responsabile.

Aplicația va notifica Utilizatorul cu 14 zile și 7 zile inainte de expirarea fiecărui document in parte prin mail si notificare push dacă aceste canale sunt bifate în meniul Alerte din pagine Utile sau din pagina Cont – Masini. De asemenea, aplicația vă va atenționa in privința expirării documentelor atât în penultima zi de valabilitate (mail și notificare push dacă aceste canale sunt bifat conform instrucțiunilor de mai sus) cât și in ultima (mail și notificare push sau mail și SMS în funcție de canalele bifate conform instrucțiunilor de mai sus cât și a existenței numărului de telefon înregistrat in secțiunea Cont – Număr de telefon). Atenționările vor fi strict legate de autovehicolul pentru care ați introdus datele de expirare. Vă rugam sa va asigurați ca datele introduse sunt corect.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație sau din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat prin notificare in momentul in care unul din documentele inregistrate in aplicație este aproape de a expira. Va recomandăm sa mentineăi pornite toate notificările pentru AmParcat.

Pentru a porni notificările de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesațti meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectați aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicatia Amparcat urmand a bifa opțiunea Afisare Notificări ( Show Notifications ).

DEZINSTALAREA APLICAŢIEI ȘI INCHIDEREA CONTULUI

Utilizatorul poate proceda la dezinstalarea aplicaţiei în orice moment prin accesarea opţiunii „Dezinstalare”. Dezinstalarea aplicaţiei nu determină ştergerea contului de client. Dezinstalarea aplicaţiei în perioada de valabilitate a parcării nu dă dreptul Utilizatorului la restituirea tarifului deja plătit.

Pentru închiderea contului, Utilizatorul trebuie sa transmită o notificare la adresa de email [email protected], prin care să solicite acest aspect, alături de adresa de email asociată contului ce se dorește a fi inchis.

TARIFE ŞI PLĂŢI

Tarifele de parcare sunt actualizate permanent şi diferă în funcţie de locaţie, zonificare şi operatorul parcării. Tarifele actualizate pot fi consultate pe site-ul www.amparcat.ro precum şi prin accesarea Aplicaţiei AmParcat

Utilizatorul acceptă faptul că tarifele pot fi modificate de ID SOLUTIONS TECH, în orice moment, fără preaviz.

Utilizatorul va fi informat cu privire la valoarea fiecărei tranzacţii. Plata tarifului se va efectua în RON/CREDITE.

Valoarea fiecărei tranzacţii de plată a parcării include tariful operatorului parcării la care se adugă taxele şi comisioanele aplicabile pentru utilizare aplicație și procesare plată și va fi retrasă de pe cardul bancar ale cărui date au fost furnizate de Utilizator sau din contul virtual de credite AmParcat alocat. Utilizatorul autorizează ID SOLUTIONS TECH cu privire la retragerea acestor sume şi efectuarea plăţii tarifului de parcare în numele său.

UTILIZATORUL DECLARĂ CĂ ESTE TITULARUL DE DREPT AL MIJLOCULUI DE PLATĂ UTILIZAT PENTRU PLATĂ.

ID SOLUTIONS TECH NU ESTE RESPONSABILĂ PENTRU NICIUN FEL DE RECLAMAȚII LEGATE DE UTILIZAREA INCORECTĂ SAU DE CĂTRE ALTE PERSOANE ÎN AFARA TITULARULUI A MIJLOACELOR DE PLATĂ ȘI NU POATE RETURNA CREDITUL UTILIZAT DACA UTILIZATORUL A REALIZAT O TRANZACŢIE ERONATA ORI NEAUTORIZATĂ DE CĂTRE DEŢINĂTOR.

DATĂ FIIND NATURA SERVICIILOR AMPARCAT, RESTITUIREA TARIFELOR NU ESTE POSIBILA, IAR UTILIZATORUL IA LA CUNOŞTINŢĂ ŞI CONSIMTE ÎN MOD EXPRES FAPTUL CĂ DREPTUL DE RETRAGERE PREVĂZUT ÎN DIRECTIVA 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI A CONSILIULUI DIN 25 OCTOMBRIE 2011 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR NU SE APLICA.

In cazul in care Utilizatorul are nelămuriri sau reclamații legate de plați, poate contacta serviciul suport clienţi la datele de contact disponibile la finalul prezentului document.

Tarifele de parcare al operatorului Compania Municipală Parking București sunt aprobate prin HCGMB 517/2019 și anexele acesteia.

Pentru anumite zone/parcări/orașe exista posibilitatea creșterii tarifului de parcare în funcție de durata de utilizare a locului de parcare.Exemplu: În Municipiul București, pentru zona 0 și zona 1 tarfiul se dublează începând cu a 3-a oră de utilizare a locului de parcare.

ATENTIE

În Oradea, parcările publice cu marcaj galben au o durata limitată de staționare de maxim 2 ore. După expirarea acestei perioade, aveți obligația de schimba parcarea, în caz contrar fiind pasibil de amenda.

UTILIZAREA CREDITELOR

Sistemul de plată prin credite a fost creat pentru a ușura și scurta procesul de plată în același timp crescând secutitatea intregului proces (plata prin credite nu necesită confirmare prin 3D Secure).

Încărcarea contului de credite se poate face fie prin card, SMS sau cash prin utilizarea automatelor SelfPAY. Pentru încărcarea prin Selfpay este necesară introducerea și confirmarea numărului de telefon în secțiunea Cont.

Valoarea unui credit este de 1 Ron.

Creditele pot fi folosite strict pentru plata parcării sau pot fi transferate intre conturile utilizatorilor din meniul Cont – Credite – Transferuri Credite.

FUNCȚII SPECIALE

I. PARCARE AUTOMATĂ

Pentru utilizarea opțiunii Parcare automată a Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să citească și să fie de acord cu întregul conținut al prezentului document. Utilizatorul își asumă și confirmă faptul că a citit și este de acord cu întregul conținut al prezentului document, prin bifarea în cadrul secțiunii cont a Aplicatiei, a mențiunii Sunt de acord cu termenii și condițiile pentru utilizarea Parcării automate.

MODUL DE ACTIVARE

În secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat, Utilizatorul poate bifa activarea opțiunii Parcarea automată, numai după ce confirma prin actionarea bifei prezentă în dreptul Sunt de acord cu termenii și condițiile pentru utilizarea Parcării automate.

Odată activată opțiunea Parcare automată, va rămâne activată până la dezactivare.

Activarea/Dezactivarea opțiunii Parcare automată se poate face doar în secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat. Activarea/Dezactivarea opțiunii Parcare automată nu se va putea efectua până nu este oprită orice parcare activă.

MODUL DE UTILIZARE

Opțiunea Paracare automată nu funcționează decât cu plata prin credite.

Odată activată opțiunea Parcare automată, orice parcare inițiată va tarifa automat un interval minim de plată și va prelungi automat durata acesteia, succesiv, cu intervale minime de plată până la apăsarea butonului Oprește, sau până la expirarea intervalului de taxare a parcării în parcarea respectivă, pentru ziua în curs.

Utilizatorul înțelege că trebuie ca în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat, să opreasca parcarea activă aferentă acestuia, în aplicația Am Parcat.

ID SOLUTIONS TECH nu va fi răspunzătoare pentru sumele platite de Utilizator suplimentar față de durata efectivă a utilizarii locului de parcare, dacă acesta din urmă din nu acționeaza butonul Oprește, în aplicația Am Parcat, în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat. Dupa apăsarea butonului Oprește, bulina cu informațiile parcării active dispare si va fi inlocuită de o altă bulina cu un alt mesaj care va permite utilizatorului să execute altă operațiune decât cea de Oprește. Suplimentar față de cele anterior menționate o parcare activă se va putea considera oprită dupa apăsarea butonului Oprește, doar dacă in bulina existentă pe ecranul utilizatorului, in regimul selectat Parcare (pictograma stânga jos), nu mai apare butonul Oprește.

La inițializarea unei parcări , având activată opțiunea Parcare automată, este necesară existența în contul de credite a contravalorii în credite a minim 2(două) intervale minime de plată.

NOTIFICĂRI

Un Utilizator ce inițializează o parcare, având opțiunea de Parcare automată activata, va informat asupra faptului că are o Parcare automată activă, la fiecare expirare a duretei pentru un interval minime de plată. Exemlu: pentru o zonă de parcare al cărei interval minim de plată este de 1 (o oră), un Utilizator va fi informat că are o parcare automată activă la aproximativ fiecare 1 oră.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație cât și din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat in momentul in care parcarea platită este aproape de a expira. Va recomandam sa mențineți pornite toate notificarile pentru AmParcat..

Pentru a porni notificarile de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesați meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectațti aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicația Amparcat urmand a bifa opțiunea Afișare Notificări ( Show Notifications ).

II. PRELUNGIRE AUTOMATĂ

Pentru utilizarea opțiunii Prelungire automată a Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să citească și să fie de acord cu întregul conținut al prezentului document. Utilizatorul își asumă și confirmă faptul că a citit și este de acord cu întregul conținut al prezentului document.

MODUL DE ACTIVARE

În secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat, Utilizatorul poate bifa activarea opțiunii Prelungire automată.

Odată activată opțiunea Prelungire automată, va rămâne activată până la dezactivare, pentru orice parcare inițiată.

Statusul activ al Prelungirii automate se poate observa prin prezenta literei A peste butonul de prelungește.

Activarea/Dezactivarea opțiunii Prelungire automată se poate face doar în secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat sau din meniul de prelungire.

MODUL DE UTILIZARE

Opțiunea Prelungire automată nu funcționează decât cu plata prin credite.

Odată activată opțiunea Parcare automată, dupa expirarea intervalului ințial selectat va tarifa automat cu câte un interval minim de plată și va prelungi automat durata de parcare, succesiv, cu intervale minime de plată până la apăsarea butonului Oprește, sau până la expirarea intervalului de taxare a parcării în parcearea respectivă, pentru ziua în curs.

Utilizatorul înțelege că trebuie ca în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat, să opreasca parcarea activă aferentă acestuia, în aplicația Am Parcat.

ID SOLUTIONS TECH nu va fi răspunzătoare pentru sumele platite de Utilizator suplimentar față de durata efectivă a utilizarii locului de parcare, dacă acesta din urmă din nu acționeaza butonul Oprește, în aplicația Am Parcat, în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat. Dupa apăsarea butonului Oprește, bulina cu informațiile parcării active dispare si va fi inlocuită de o altă bulina cu un alt mesaj care va permite utilizatorului să execute altă operațiune decât cea de Oprește. Suplimentar față de cele anterior menționate o parcare activă se va putea considera oprită dupa apăsarea butonului Oprește, doar dacă in bulina existentă pe ecranul utilizatorului, in regimul selectat Parcare (pictograma stânga jos), nu mai apare butonul Oprește.

NOTIFICĂRI

Un Utilizator ce inițializează o parcare, având opțiunea de Parcare automată activata, va informat asupra faptului că parcarea activă expiră și ca aceasta urmează a fi prelungita cu intervalul minim de plată.

Exemlu: pentru o zonă de parcare al cărei interval minim de plată este de 1 (o oră), un Utilizator va fi informat cu aproximativ 5 min inainte de expirare că are o parcare activă care expiră și că aceasta urmează a fi prelungită automat. Odata prelungit intervalul de parcare Utilizatorul va fi notificat.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație cât și din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat in momentul in care parcarea platită este aproape de a expira. Va recomandam sa mentineti pornite toate notificarile pentru AmParcat.

Pentru a porni notificările de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesațti meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectați aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicatia Amparcat urmand a bifa opțiunea Afisare Notificări ( Show Notifications ).

INTERVAL MINIM DE PLATĂ

Intervalul minim de plată se referă la durata minimă ce trebuie achiziționată pentru o parcare. Acesta diferă în funcție de condițiile impuse de operatorul parcării.

Intervale minime de plată:

Municipiul Oradea – 30 minute

Municipiul București – 60 minute (o oră)

TRANZACȚIE EȘUATĂ

ID SOLUTIONS TECH nu va fi răspunzător pentru întârzierea activării serviciului datorata neîncărcarii creditului ca urmare a intervenirii unor situaţii independente de ID SOLUTIONS TECH si care determina întârzierea operării plaţii făcute de Utilizator in vederea activării serviciului AmParcat.

UTILIZATORUL ACCEPTĂ ȘI ÎNȚELEGE SĂ EXONEREZE DE ORICE RESPONSABILITATE ID SOLUTIONS TECH ÎN CAZUL ÎN CARE TRANZACȚIA NU POATE FI FINALIZATĂ, INDIFERENT DACĂ ACEST LUCRU ESTE DETERMINAT DE FURNIZAREA DE CĂTRE UTILIZATOR A UNOR DATE INCOMPLETE/ERONATE, A FONDURILOR INDISPONIBILE ÎN CONTUL BANCAR ASOCIAT CARDULUI SAU DIN ALTE MOTIVE. ID SOLUTIONS TECH VA FACE TOT POSIBILUL PENTRU A NOTIFICA UTILIZATORUL CU PRIVIRE LA EȘUAREA TRANZACȚIEI.

DATE CU CARACTER PERSONAL. SECURITATEA DATELOR

Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt: numele, numărul de înmatriculare al autovehiculului, e-mail, telefonul și adresa (pentru facturare).

Dorim să informăm utilizatorii că nu prelucrăm datele financiar-bancare. Aceste date sunt prelucrate doar de către procesator în vederea transferului de fonduri.

Prelucrăm doar datele personale necesare pentru a asigura funcționarea platformei și pentru a asigura un serviciu cât mai simplu și eficient. Datele tale sunt prelucrate în scopuri legitime și limitate. Acestea nu vor fi folosite în scopuri de marketing sau orice alte scopuri în afara funcționării Amparcat.ro

Datele trimise prin aplicație sunt securizate la cele mai înalte standarde și am luat toate măsurile de protejare a acestora, iar acestea sunt stocate pe un server cloud localizat în spațiul UE.

În calitate de client ai următoarele drepturi, în ceea ce privește datele cu caracter personal:

Pentru asigurarea celui mai sporit grad de securitate a datelor tale personale, am numit un Ofițer pentru Protecția Datelor care poate fi contactat dacă există nelămuriri referitoare la protecția datelor personale pe adresa[email protected].

Utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru datele furnizate și îşi exprimă consimțământul ca datele sale cu caracter personal transmise pentru înregistrare, precum şi localizarea sa geografică să fie folosite de catre ID SOLUTIONS TECH, persoana juridică înregistrată în registrul de evidenta a prelucrărilor de date cu caracter personal, în baza Notificarii nr. 0008247/29.03.2016.

Prin folosirea serviciului, serverele înregistrează şi colectează prin sisteme securizate anumite informaţii trimise de aplicatia sau browserul Utilizatorului cum ar fi adresa IP şi locaţia de unde este accesată Aplicaţia. De asemenea, pot fi colectate în mod legal anumite informaţii despre Utilizator, câtă vreme acesta foloseşte Aplicaţia, respectiv datele menţionate în timpul înregistrării. Datele legate de cardul bancar vor fi colectate exclusiv în scopul efectuării plății și vor fi transmise prin sisteme securizate.

nformaţiile oferite de Utilizatori în urma înregistrării vor fi tratate ca informaţii confidenţiale și nu vor fi făcute publice sau comunicate unor terţi decât în măsura necesară îndeplinirii obligaţiilor asumate de către ID SOLUTIONS TECH respectiv pentru scopuri interne, al administrării şi menţinerii funcţionalităţilor aplicaţiei şi al îmbunătăţirii serviciilor oferite.

Utilizatorul acceptă faptul că ID SOLUTIONS TECH va putea furniza datele sale personale în următoarele situaţii:

Pentru exercitarea acestor drepturi, utilizatorul se poate adresa cu o cerere scrisă/electronică, datată și semnată olograf și scanată, pe adresa menţionată. ID SOLUTIONS TECH va răspunde solicitării Utilizatorului şi va comunica măsurile adoptate şi/sau informaţiile solicitate în cel mai scurt termen, în funcție de complexitatea solicitării.

IMPORTANT

În cazul în care folosiți opțiunea de achiziție de asigurări de călătorie, Casco sau RCA, aplicația AmParcat vă va redirecționa către aplicația Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare. Această aplicație este diferită de AmParcat și nu este guvernată de prezentul acord de Termeni și Condiții căt și de Politica de confidențialitate.

Toate datele cu caracter personal pe care le introduceți in meniul aplicației Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare ,sunt procesate și în responsabilitatea Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare. Vă recomandăm sa consultați Termenii si condițiile disponibile, precum și Acordul de utilizare a datelor cu caracter personal, inainte de a folosi aplicația Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare.

ACCES NEAUTORIZAT

Utilizatorul este unic răspunzător de activitatea ce are loc în contul său şi de respectarea reglementărilor legale aplicabile. Securizarea smartphone-ului/device-ului, modul de alegere al ID-ului şi al parolei respectiv al datelor cardului bancar precum şi păstrarea acestora în condiţii de siguranţă este responsabilitatea exclusivă a Utilizatorului.

UTILIZATORUL NU VA FI EXONERAT DE RĂSPUNDERE ÎN CAZUL PRICINUIRII UNOR DAUNE ID SOLUTIONS TECH SAU UNOR TERŢE PERSOANE PRIN UTILIZAREA NEAUTORIZATĂ A CONTULUI, INCLUSIV IN CAZUL UTILIZARII CONTULUI DE CATRE ALTE PERSOANE ŞI NICI NU VA PUTEA SOLICITA RETURNAREA CREDITUL NEAUTORIZAT.

IN CAZUL UTILIZARII NEAUTORIZATE A CONTULUI, SAU A FURTULUI ECHIPAMENTULUI MOBIL, UTILIZATORUL VA PUTEA SUSPENDA CONTUL PRIN TRANSMITEREA UNEI SOLICITARI DE SUSPENDARE SERVICIULUI SUPORT CLIENŢI LA DATELE DE CONTACT DE LA FINALUL PREZENTULUI DOCUMENT.

DISPUTE LEGATE DE PLĂŢI

În cazul erorilor tehnice aparute in timpul procesarii platilor este recomandabil ca Utilizatorul sa contacteze serviciul suport in cel mai scurt timp. ID SOLUTIONS TECH va facilita conexiunea dintre Utilizator si operatorul ale carui servicii au determinat eroarea sau cu privire la care Utilizatorul are neclarităţi. Disputele vizand operatorul parcarii vor fi solutionate in acord cu propriile proceduri ale acestuia.

În toate situatiile Utilizatorul va transmite reclamatia sa catre ID SOLUTIONS TECH intr-un termen rezonabil, ce nu va putea depasi 30 de zile de la data iniţierii tranzactiei ce formeaza obiectul reclamatiei.

În cazul reclamatiilor formulate telefonic este posibil sa se solicite Utilizatorului transmiterea acesteia in scris in termen de 10 zile calendaristice. Reclamația va trebui să cuprindă minim următoarele informații: numele, ID și numărul sau numerele de telefon utilizate în cadrul contului, descrierea cat mai clară a erorii survenite, valoarea în moneda națională a erorii suspectate. ID SOLUTIONS TECH va depune toate diligentele pentru a soluționa reclamația Utilizatorului în decurs de 15 zile calendaristice. Acest termen poate fi prelungit în cazul în care pentru soluționarea reclamației este necesar concursul unor terțe persoane/instituții. În cazul în care reclamația utilizatorului va fi găsită întemeiată, contul Utilizatorului va fi creditat cu sumele ce au fost retrase în mod eronat.

ID SOLUTIONS TECH NU ESTE ADMINISTRATORUL PARCĂRII

deține și nu administrează parcarea. Prin urmare, nu suntem raspunzatori în niciun fel de evenimentele ce pot surveni în urma parcării autovehiculului Utilizatorului și nici pentru faptele operatorului parcării ori ale unor terțe persoane.

RENUNŢARE LA GARANŢII

Utilizatorul înțelege faptul că serviciul oferit de ID SOLUTIONS TECH este disponibil doar în anumite locații, fiind posibil să nu fie întotdeauna disponibil în locațiile active.

ID SOLUTIONS TECH DEPUNE TOATE DILIGENȚELE PENTRU A OFERI SERVICII DE CEA MAI BUNĂ CALITATE, ÎNSA UTILIZATORUL ACCEPTĂ FAPTUL CĂ EXISTĂ LIMITĂRI TEHNOLOGIGE (SEMNAL GSM/LTE), PRECUM ŞI ALE TEHNOLOGIEI DE PROCESARE A PLĂȚILOR ELECTRONICE CE NU POT FI CONTROLATE DE ID SOLUTIONS TECH ȘI CARE POT INFLUENȚA DISPONIBILITATEA ORI CALITATEA SERVICIILOR. ȚINÂND CONT DE ACESTE ÎMPREJURĂRI, UTILIZATORUL ACCEPTĂ FAPTUL CĂ ID SOLUTIONS TECH NU POATE OFERI NICIUN FEL DE GARANȚIE PENTRU ACEST SERVICIU ŞI ÎNŢELEGE SĂ EXONEREZE ID SOLUTIONS TECH ŞI PARTENERII SĂI ÎN LIMITA MAXIMĂ ADMISĂ DE LEGE, FAŢĂ DE ORICE FEL DE PRETENŢII, REVENDICĂRI, RECLAMAŢII, DAUNE, OBLIGAŢII, PIERDERI, RESPONSABILITĂŢI, COSTURI SAU DATORII, CERERI (INCLUZ ND, DAR NELIMIT NDU-SE LA ONORARIILE AVOCAŢILOR) REZULT ND SAU AFLATE ÎN LEGĂTURĂ CU UTILIZAREA SERVICIULUI AMPARCAT.

UTILIZAREA TELEFOANELOR SAU A ALTOR DISPOZITIVE MOBILE ÎN TIMPUL CONDUSULUI

UTILIZATORUL ESTE AVIZAT ASUPRA FAPTULUI CĂ FOLOSIREA TELEFOANELOR MOBILE SAU AL ALTOR DISPOZITIVE MOBILE ÎN TIMPUL CONDUSULUI ESTE PERICULOS. ID SOLUTIONS TECH RECOMANDĂ UTILIZATORULUI SĂ NU FOLOSEASCĂ SERVICIUL AMPARCAT ÎN TIMPUL MANIPULĂRII UNUI AUTOVEHICUL AFLAT ÎN MIŞCARE. UTILIZATORUL ÎNŢELEGE SĂ EXONEREZE ID SOLUTIONS TECH PENTRU ORICE SOLICITARE DE DAUNĂ REZULTATĂ DIN FOLOSIREA SERVICIULUI AMPARCAT ÎN TIMPUL MANIPULĂRII ORICĂRUI TIP DE AUTOVEHICUL.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Utilizatorul înţelege faptul că serviciul, Aplicaţia respectiv conţinutul disponibil prin intermediul siteului www.amparcat.ro şi al Aplicaţiei AmParcat inclusiv baze de date, conţinutul și elementele de grafica, coduri de programare, mărcile comerciale, mărcile de servicii şi logo-urile, inclusiv dar fara a se limita la acestea, tot continutul in format text, grafica, precum si sursele tehnice ale tuturor serviciilor si facilitatilor prezente si viitoare formează obiectul drepturilor de autor fiind proprietatea ID SOLUTIONS TECH şi al furnizorilor săi şi sunt protejate conform Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor.

Utilizatorul dobândeşte un drept limitat de utilizare a serviciului AmParcat pentru uzul său personal în acord cu prezentul document.

UTILIZAREA SERVICIULUI ȘI FRAUDE

Serviciul este furnizat Utilizatorului numai in calitatea acestuia de Utilizator final si numai pentru uzul sau privat si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral Aplicatia, de a reproduce partial sau integral Aplicatia, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata Aplicația în orice manieră, în scopuri comerciale.

Folosirea neautorizată a serviciilor, inclusiv omisiunea luării unor măsuri de siguranţă şi permiterea accesului unor persoane neautorizate în contul de Utilizator, atrage răspunderea Utilizatorului.

De asemenea, sunt considerate activităţi frauduloase ale Utilizatorului: a) furnizarea de informaţii eronate/falsificate care au stat la baza obţinerii accesului la serviciu; b) utilizarea Serviciului în vederea furnizării de servicii către terţi; c) utilizarea Serviciului în alte scopuri decât cele specificate în prezentul document d) stocarea, copierea, modificarea, editarea, publicarea, transmiterea parţială sau integrală a conţinutului la care are acces e) orice altă utilizare care nu este permisă în mod expres în cuprinsul prezentului document.

Daca identifica o activitate frauduloasa, ID SOLUTIONS TECH are dreptul: a) sa suspende toate serviciile pe care le furnizează Utilizatorului, şi să anuleze contul utilizatorului, fără a fi necesară punerea în întârziere a Utilizatorului, intervenţia instanţei sau alte formalităţi prealabile; b) să refuze furnizarea unui nou serviciu sau să condiţioneze furnizarea acestuia de depunerea unei garanţii; c) să retragă Utilizatorului orice formă de beneficii. De asemenea, Utilizatorul este responsabil pentru daunele provocate ID SOLUTIONS TECH precum şi partenerilor săi.

ID SOLUTIONS TECH nu va fi făcut răspunzător pentru niciun fel de pierderi sau daune cauzate de un atac denial-of-service, viruşi sau alte materiale nocive tehnologic care pot infecta device-ul Utilizatorului, programele de calculator, datele sau alte materiale de proprietate ca urmare a utilizării Site-ului www.amparcat.ro sau al Aplicaţiei AmParcat.

ÎNCĂLCAREA TERMENILOR SI CONDIŢIILOR

În cazul nerespectării Termenilor și Condiţiilor de Utilizare, ID SOLUTIONS TECH are dreptul de a suspenda sau de a anula orice cont de utilizator fără notificare prealabilă. Anularea contului în urma nerespectării termenilor contractuali nu dă dreptul Utilizatorului la restituirea plăţilor efectuate.

MODIFICAREA TERMENILOR DE UTILIZARE

UTILIZATORUL A FOST INFORMAT SI ACCEPTA FAPTUL CA ID SOLUTIONS TECH ÎŞI REZERVĂ DREPTUL DE A MODIFICA ORICÂND PREZENŢII TERMENII ŞI CONDIŢII. MODIFICĂRILE EFECTUATE VOR FI ADUSE LA CUNOŞTINŢA UTILIZATORILOR PRINTR-O NOTIFICARE ÎN CONTUL DE UTILIZATOR.

Folosirea în continuare a serviciului este o confirmare ca Utilizatorul este familiar cu cele mai recente modificări.

ID SOLUTIONS TECH poate ceda oricând drepturile izvorând din prezentul contract în favoarea unui terţ, fără a fi necesar acordul Utilizatorului.

NOTIFICĂRI

În interesul prezentului contract, orice notificare/comunicare adresată de o parte celeilalte va fi considerată valabil îndeplinită dacă va fi transmisă acestei ultime părți în scris.

Cu excepţia situaţiilor în care se prevede altfel, în cuprinsul prezentului document, Utilizatorul este de acord să primească toate comunicările ce vizează derularea prezentului contract prin notificări push în contul său de utilizator.

Utilizatorul va înainta notificările/comunicările adresate ID SOLUTIONS TECH la adresa de e-mail [email protected].

În cazul in care comunicarea/notificarea va fi facuta prin posta, ea va lua forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire ce se considera ca a fost primita de destinatar la data menţionată pe dovada de primire. În cazul comunicărilor prin email, Utilizatorul va primi un mesaj de confirmare.

LEGEA APLICABILĂ. REZOLVAREA LITIGIILOR

Legea aplicabilă este legea română, atât în ceea ce priveşte executarea obligaţiilor ce derivă din prezentul document, cât și în ceea ce priveşte orice aspect în legătură cu interpretarea, aplicarea și/ sau întinderea efectelor sale, fără nicio excepţie.

Orice neîntelegere în legătură cu executarea Contractului va fi rezolvată pe cale amiabilă. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă în termen de 30 de zile de la iniţierea dialogului, litigiul va fi înaintat spre soluţionare instanţelor judecătorești române competente.

ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

PRIN ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIŢIILOR DE UTILIZARE A SERVICIILOR „AMPARCAT.RO” PRIN INTERMEDIUL APLICAŢIEI AMPARCAT, UTILIZATORUL DECLARĂ CĂ ARE VÂRSTA LEGALĂ PENTRU A ÎNCHEIA ȘI EXECUTA PREZENTUL CONTRACT, A LUAT LA CUNOŞTINŢĂ CONŢINUTUL ACESTUI DOCUMENT, ÎL ÎNŢELEGE ŞI ÎL ACCEPTĂ PE DEPLIN.

SUPORT CLIENŢI

ID SOLUTIONS TECH SRL

Telefon: +40722.555.147

E-mail: [email protected]

Ultima actualizare 26.02.2021

TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A SERVICIILOR „AMPARCAT.RO” PRIN INTERMEDIUL APLICAŢIEI “AMPARCAT”

Acest document este un contract la distanţă şi reprezintă un acord de utilizare a Serviciilor furnizate de ID SOLUTIONS TECH la cererea individuală a utilizatorului în condiţiile prezentului document.

Prin utilizarea serviciului AmParcat.ro prin intermediul Aplicaţiei AmParcat confirmaţi faptul că acceptaţi în mod necondiţionat termenii şi condiţiile din prezentul document.

Orice responsabilitate vizând controlul, activitatea şi consecinţele accesului minorilor la spaţiile virtuale cade în sarcina părinţilor ori tutorelui minorului, ID SOLUTIONS TECH fiind exonerat de orice răspundere.

În cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri vă rugăm să contactaţi serviciul suport clienţi la datele de contact indicate la finalul prezentului document.

DEFINIȚII

Pentru scopul acestor termeni și condiții de utilizare ID SOLUTIONS TECH este societatea comerciala ID SOLUTIONS TECH SRL, persoană juridică română cu sediul în Str. Madrigalului 58 Etaj 1 , Camerele 3, 4 si 5, Sector 1, București, România, înmatriculată Registrul Comertului cu nr. J40/9571/2020, CIF RO32816440, cont bancar RO48RNCB0086140544720001 deschis la Banca Comerciala Romana S.A.

Termenii folositi in cadrul acestui document vor avea urmatorul inteles:

Aplicaţia AmParcat – este programul software pentru mobil (smartphone sau device-uri mobile), scrisă în cod nativ iOS și Android, descărcată de Utilizator din AppStore sau GooglePlay care permite accesul utilizatorilor la serviciul AmParcat.

Serviciul AmParcat.ro - este o soluţie de plată a parcărilor gazduită de site-ul www.amparcat.ro operat de ID SOLUTIONS TECH, ce oferă posibilitatea plăţii tarifului de parcare către operatorul Compania Municipală Parking București și către alți operatori publici sau privați.

Serviciul AmParcat.ro - este o soluţie de plată a parcărilor gazduită de site-ul www.amparcat.ro operat de ID SOLUTIONS TECH ce oferă posibilitatea plăţii tarifului de parcare aferent unuia sau mai multor autovehicule prin utilizarea smartphone-ului sau al unui alt device mobil pe care a fost instalată Aplicaţia AmParcat şi al unui card bancar valid în locaţiile de pe teritoriul României în care serviciul este disponibil.

Serviciul AmParcat disponibil prin intermediul Aplicaţiei pune la dispoziția Utilizatorilor:

Utilizator este orice persoană fizică, cu vârsta mai mare de 18 ani, care utilizează serviciul şi care înregistrează un cont de utilizator sau este autorizată de către o persoană juridică să înregistreze un cont de utilizator prin intermediul Aplicaţiei, fără ca acest lucru să poată fi atribuit activităţii lor profesionale şi care acceptă prezenţii Termeni şi condiţii de utilizare.

Smartphone este un device mobil, multimedia multifuncţional, conectat la o reţea rapidă de internet (minim 3G) şi care oferă funcţionalităţi de navigare GPRS activă, cu sistem de operare Android sau iOS pentru care Utilizatorul deţine drepturi depline de utilizare, pe care a fost instalată Aplicaţia

Contul de utilizator este contul înregistrat de către un Utilizator prin intermediul Aplicaţiei AmParcat care oferă acces la Serviciul AmParcat. Pentru crearea contului, utilizatorul garantează realitatea şi acurateţea informaţiilor oferite precum şi respectarea termenilor şi condiţiilor din prezentul document.

Operatorul parcării – administratorul parcării din locaţia în care serviciul este disponibil, cu care ID SOLUTIONS TECH are in derulare un acord de colaborare valabil. Operatorul parcărilor publice prezentate in aplicație în orașul București este Compania Municipală Parking București.

UTILIZAREA SERVICIULUI AmParcat ACCESAT PRIN INTERMEDIUL APLICAȚIEI

Pentru accesarea Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să descarce aplicaţia AmParcat pe smartphone sau device-ul său şi să îşi înregistreze un cont de Utilizator folosind o adresă de email validă şi o parolă. Parola trebuie să conţină minim 6 caractere şi va trebui să fie confirmată manual. Pentru un acces mai rapid există posibilitatea înregistrării folosind un cont de Facebook, Google sau Apple ID existent cu ID real şi valid. O persoană poate crea unul sau mai multe conturi de utilizator.

De asemenea, aveți posibilitatea de a utiliza aplicația și prin intermediul contului anonim. În momentul accesării aplicației se va genera automat un cont anonim de forma [email protected] Utilizând un astfel de cont, nu va fi nevoie sa va inregistrati cu o adresă de email sau cu contul Dvs. Google, Apple sau Facebook, insa va recomandăm sa va înregistrați numarul de telefon mobil in aplicație, pentru o mai usoară comunicare in cazurile in care situația o impune.

IMPORTANT

Dacă utilizati opțiunea cont anonim, in cazul in care dezinstalați aplicația sau schimbați telefonul, puteti pierde accesul la cont și la datele salvate (numere de inmatriculare, istoricul parcărilor, creditele disponibile, etc).

Pentru a evita acest lucru, vă rugăm fie sa folosiți opțiunea de logare cu contul de email sau contul Google / Apple / Facebook, fie să generați un cod de recuperare (meniul Cont – Recuperare Date) către o adresă de email indicată de Dvs. Vă recomandăm sa salvați emailul cu informațiile de recuperare, pentru cazul în care veți pierde accesul la contul anonim.

Ulterior, puteți folosi acest cod pentru a recăpăta accesul la contul anonim. Fără acest cod, nu vă vom putea ajuta să recuperați accesul la cont !

După înregistrarea în cont, aplicaţia localizează automat Utilizatorul, respectiv parcarea cu plată în care se află, cu indicarea tarifului aferent. Pe lângă parcarea curentă se vor afişa şi toate celelalte parcări cu plată din oraş ale operatorilor. Totodată Utilizatorul are posibilitatea de a alege locaţia unde doreşte să parcheze şi manual. În acelaşi timp se va afişa şi butonul de parcare împreună cu informații aferente parcării pe hartă pentru a putea plăti parcarea.

Utilizatorul își va putea alimenta contul de credite prin card, SMS sau cash prin automatele SelfPay.

După accesarea butonului de parcare, utilizatorul trebuie să furnizeze numărul de înmatriculare al autoturismului pentru care doreşte să efectueze parcarea şi are posibilitatea alegerii duratei de parcare a autoturismului cât şi alegerea cardului bancar prin intermediul căruia doreşte să efectueze plata (VISA/MasterCard). Pentru finalizarea tranzactiei, Utilizatorul trebuie sa introduca toate datele necesare autorizării plătii. ID SOLUTIONS TECH oferă facilitatea salvării datelor cardului/cardurilor în contul Utilizatorului pentru tranzacţiile viitoare. Aceste date vor fi salvate exclusiv in scopul efectuarii platilor solicitate de Utilizator. Utilizatorul poate opta pentru parcare la minut/oră/zi în funcţie de unităţile de timp minime acceptate de Operatorul parcării.

Utilizatorul accepta faptul ca in anumite zone durata minima a parcarii poate sa fie prestabilită.

În cazul efectuării plăţii cu succes, utilizatorul va primi o notificare de tip push, iar autovehiculul va fi afişat pe hartă împreună cu timpul rămas al parcării sau ora şi minutul la care va expira parcarea.

Parcarea poate fi prelungită manual de Utilizator din meniul de administrare prin plata tarifului corespunzător sau automat prin activarea funcțiilor speciale Prelungire automată sau Parcare automată.

UTILIZAREA FACILITAȚILOR DE TIP REMINDER

Utilizatorul este in intregime responsabil pentru acuratețea datelor inregistrate in aplicatie pentru fiecare din autoturismele salvate în cont. AmParcat nu poate fi trasă la raspundere dacă Utilizatorul inregistrează greșit datele de expirare a documentelor și ca urmare a acestei erori, Utilizatorul primește amenda de la autoritațile responsabile.

Aplicația va notifica Utilizatorul cu 14 zile și 7 zile inainte de expirarea fiecărui document in parte prin mail si notificare push dacă aceste canale sunt bifate în meniul Alerte din pagine Utile sau din pagina Cont – Masini. De asemenea, aplicația vă va atenționa in privința expirării documentelor atât în penultima zi de valabilitate (mail și notificare push dacă aceste canale sunt bifat conform instrucțiunilor de mai sus) cât și in ultima (mail și notificare push sau mail și SMS în funcție de canalele bifate conform instrucțiunilor de mai sus cât și a existenței numărului de telefon înregistrat in secțiunea Cont – Număr de telefon). Atenționările vor fi strict legate de autovehicolul pentru care ați introdus datele de expirare. Vă rugam sa va asigurați ca datele introduse sunt corect.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație sau din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat prin notificare in momentul in care unul din documentele inregistrate in aplicație este aproape de a expira. Va recomandăm sa mentineăi pornite toate notificările pentru AmParcat.

Pentru a porni notificările de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesațti meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectați aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicatia Amparcat urmand a bifa opțiunea Afisare Notificări ( Show Notifications ).

DEZINSTALAREA APLICAŢIEI ȘI INCHIDEREA CONTULUI

Utilizatorul poate proceda la dezinstalarea aplicaţiei în orice moment prin accesarea opţiunii „Dezinstalare”. Dezinstalarea aplicaţiei nu determină ştergerea contului de client. Dezinstalarea aplicaţiei în perioada de valabilitate a parcării nu dă dreptul Utilizatorului la restituirea tarifului deja plătit.

Pentru închiderea contului, Utilizatorul trebuie sa transmită o notificare la adresa de email [email protected], prin care să solicite acest aspect, alături de adresa de email asociată contului ce se dorește a fi inchis.

TARIFE ŞI PLĂŢI

Tarifele de parcare sunt actualizate permanent şi diferă în funcţie de locaţie, zonificare şi operatorul parcării. Tarifele actualizate pot fi consultate pe site-ul www.amparcat.ro precum şi prin accesarea Aplicaţiei AmParcat

Utilizatorul acceptă faptul că tarifele pot fi modificate de ID SOLUTIONS TECH, în orice moment, fără preaviz.

Utilizatorul va fi informat cu privire la valoarea fiecărei tranzacţii. Plata tarifului se va efectua în RON/CREDITE.

Valoarea fiecărei tranzacţii de plată a parcării include tariful operatorului parcării la care se adugă taxele şi comisioanele aplicabile pentru utilizare aplicație și procesare plată și va fi retrasă de pe cardul bancar ale cărui date au fost furnizate de Utilizator sau din contul virtual de credite AmParcat alocat. Utilizatorul autorizează ID SOLUTIONS TECH cu privire la retragerea acestor sume şi efectuarea plăţii tarifului de parcare în numele său.

UTILIZATORUL DECLARĂ CĂ ESTE TITULARUL DE DREPT AL MIJLOCULUI DE PLATĂ UTILIZAT PENTRU PLATĂ.

ID SOLUTIONS TECH NU ESTE RESPONSABILĂ PENTRU NICIUN FEL DE RECLAMAȚII LEGATE DE UTILIZAREA INCORECTĂ SAU DE CĂTRE ALTE PERSOANE ÎN AFARA TITULARULUI A MIJLOACELOR DE PLATĂ ȘI NU POATE RETURNA CREDITUL UTILIZAT DACA UTILIZATORUL A REALIZAT O TRANZACŢIE ERONATA ORI NEAUTORIZATĂ DE CĂTRE DEŢINĂTOR.

DATĂ FIIND NATURA SERVICIILOR AMPARCAT, RESTITUIREA TARIFELOR NU ESTE POSIBILA, IAR UTILIZATORUL IA LA CUNOŞTINŢĂ ŞI CONSIMTE ÎN MOD EXPRES FAPTUL CĂ DREPTUL DE RETRAGERE PREVĂZUT ÎN DIRECTIVA 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI A CONSILIULUI DIN 25 OCTOMBRIE 2011 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR NU SE APLICA.

In cazul in care Utilizatorul are nelămuriri sau reclamații legate de plați, poate contacta serviciul suport clienţi la datele de contact disponibile la finalul prezentului document.

Tarifele de parcare al operatorului Compania Municipală Parking București sunt aprobate prin HCGMB 517/2019 și anexele acesteia.

Pentru anumite zone/parcări/orașe exista posibilitatea creșterii tarifului de parcare în funcție de durata de utilizare a locului de parcare.Exemplu: În Municipiul București, pentru zona 0 și zona 1 tarfiul se dublează începând cu a 3-a oră de utilizare a locului de parcare.

ATENTIE

În Oradea, parcările publice cu marcaj galben au o durata limitată de staționare de maxim 2 ore. După expirarea acestei perioade, aveți obligația de schimba parcarea, în caz contrar fiind pasibil de amenda.

UTILIZAREA CREDITELOR

Sistemul de plată prin credite a fost creat pentru a ușura și scurta procesul de plată în același timp crescând secutitatea intregului proces (plata prin credite nu necesită confirmare prin 3D Secure).

Încărcarea contului de credite se poate face fie prin card, SMS sau cash prin utilizarea automatelor SelfPAY. Pentru încărcarea prin Selfpay este necesară introducerea și confirmarea numărului de telefon în secțiunea Cont.

Valoarea unui credit este de 1 Ron.

Creditele pot fi folosite strict pentru plata parcării sau pot fi transferate intre conturile utilizatorilor din meniul Cont – Credite – Transferuri Credite.

FUNCȚII SPECIALE

I. PARCARE AUTOMATĂ

Pentru utilizarea opțiunii Parcare automată a Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să citească și să fie de acord cu întregul conținut al prezentului document. Utilizatorul își asumă și confirmă faptul că a citit și este de acord cu întregul conținut al prezentului document, prin bifarea în cadrul secțiunii cont a Aplicatiei, a mențiunii Sunt de acord cu termenii și condițiile pentru utilizarea Parcării automate.

MODUL DE ACTIVARE

În secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat, Utilizatorul poate bifa activarea opțiunii Parcarea automată, numai după ce confirma prin actionarea bifei prezentă în dreptul Sunt de acord cu termenii și condițiile pentru utilizarea Parcării automate.

Odată activată opțiunea Parcare automată, va rămâne activată până la dezactivare.

Activarea/Dezactivarea opțiunii Parcare automată se poate face doar în secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat. Activarea/Dezactivarea opțiunii Parcare automată nu se va putea efectua până nu este oprită orice parcare activă.

MODUL DE UTILIZARE

Opțiunea Paracare automată nu funcționează decât cu plata prin credite.

Odată activată opțiunea Parcare automată, orice parcare inițiată va tarifa automat un interval minim de plată și va prelungi automat durata acesteia, succesiv, cu intervale minime de plată până la apăsarea butonului Oprește, sau până la expirarea intervalului de taxare a parcării în parcarea respectivă, pentru ziua în curs.

Utilizatorul înțelege că trebuie ca în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat, să opreasca parcarea activă aferentă acestuia, în aplicația Am Parcat.

ID SOLUTIONS TECH nu va fi răspunzătoare pentru sumele platite de Utilizator suplimentar față de durata efectivă a utilizarii locului de parcare, dacă acesta din urmă din nu acționeaza butonul Oprește, în aplicația Am Parcat, în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat. Dupa apăsarea butonului Oprește, bulina cu informațiile parcării active dispare si va fi inlocuită de o altă bulina cu un alt mesaj care va permite utilizatorului să execute altă operațiune decât cea de Oprește. Suplimentar față de cele anterior menționate o parcare activă se va putea considera oprită dupa apăsarea butonului Oprește, doar dacă in bulina existentă pe ecranul utilizatorului, in regimul selectat Parcare (pictograma stânga jos), nu mai apare butonul Oprește.

La inițializarea unei parcări , având activată opțiunea Parcare automată, este necesară existența în contul de credite a contravalorii în credite a minim 2(două) intervale minime de plată.

NOTIFICĂRI

Un Utilizator ce inițializează o parcare, având opțiunea de Parcare automată activata, va informat asupra faptului că are o Parcare automată activă, la fiecare expirare a duretei pentru un interval minime de plată. Exemlu: pentru o zonă de parcare al cărei interval minim de plată este de 1 (o oră), un Utilizator va fi informat că are o parcare automată activă la aproximativ fiecare 1 oră.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație cât și din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat in momentul in care parcarea platită este aproape de a expira. Va recomandam sa mențineți pornite toate notificarile pentru AmParcat..

Pentru a porni notificarile de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesați meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectațti aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicația Amparcat urmand a bifa opțiunea Afișare Notificări ( Show Notifications ).

II. PRELUNGIRE AUTOMATĂ

Pentru utilizarea opțiunii Prelungire automată a Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să citească și să fie de acord cu întregul conținut al prezentului document. Utilizatorul își asumă și confirmă faptul că a citit și este de acord cu întregul conținut al prezentului document.

MODUL DE ACTIVARE

În secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat, Utilizatorul poate bifa activarea opțiunii Prelungire automată.

Odată activată opțiunea Prelungire automată, va rămâne activată până la dezactivare, pentru orice parcare inițiată.

Statusul activ al Prelungirii automate se poate observa prin prezenta literei A peste butonul de prelungește.

Activarea/Dezactivarea opțiunii Prelungire automată se poate face doar în secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat sau din meniul de prelungire.

MODUL DE UTILIZARE

Opțiunea Prelungire automată nu funcționează decât cu plata prin credite.

Odată activată opțiunea Parcare automată, dupa expirarea intervalului ințial selectat va tarifa automat cu câte un interval minim de plată și va prelungi automat durata de parcare, succesiv, cu intervale minime de plată până la apăsarea butonului Oprește, sau până la expirarea intervalului de taxare a parcării în parcearea respectivă, pentru ziua în curs.

Utilizatorul înțelege că trebuie ca în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat, să opreasca parcarea activă aferentă acestuia, în aplicația Am Parcat.

ID SOLUTIONS TECH nu va fi răspunzătoare pentru sumele platite de Utilizator suplimentar față de durata efectivă a utilizarii locului de parcare, dacă acesta din urmă din nu acționeaza butonul Oprește, în aplicația Am Parcat, în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat. Dupa apăsarea butonului Oprește, bulina cu informațiile parcării active dispare si va fi inlocuită de o altă bulina cu un alt mesaj care va permite utilizatorului să execute altă operațiune decât cea de Oprește. Suplimentar față de cele anterior menționate o parcare activă se va putea considera oprită dupa apăsarea butonului Oprește, doar dacă in bulina existentă pe ecranul utilizatorului, in regimul selectat Parcare (pictograma stânga jos), nu mai apare butonul Oprește.

NOTIFICĂRI

Un Utilizator ce inițializează o parcare, având opțiunea de Parcare automată activata, va informat asupra faptului că parcarea activă expiră și ca aceasta urmează a fi prelungita cu intervalul minim de plată.

Exemlu: pentru o zonă de parcare al cărei interval minim de plată este de 1 (o oră), un Utilizator va fi informat cu aproximativ 5 min inainte de expirare că are o parcare activă care expiră și că aceasta urmează a fi prelungită automat. Odata prelungit intervalul de parcare Utilizatorul va fi notificat.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație cât și din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat in momentul in care parcarea platită este aproape de a expira. Va recomandam sa mentineti pornite toate notificarile pentru AmParcat.

Pentru a porni notificările de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesațti meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectați aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicatia Amparcat urmand a bifa opțiunea Afisare Notificări ( Show Notifications ).

INTERVAL MINIM DE PLATĂ

Intervalul minim de plată se referă la durata minimă ce trebuie achiziționată pentru o parcare. Acesta diferă în funcție de condițiile impuse de operatorul parcării.

Intervale minime de plată:

Municipiul Oradea – 30 minute

Municipiul București – 60 minute (o oră)

TRANZACȚIE EȘUATĂ

ID SOLUTIONS TECH nu va fi răspunzător pentru întârzierea activării serviciului datorata neîncărcarii creditului ca urmare a intervenirii unor situaţii independente de ID SOLUTIONS TECH si care determina întârzierea operării plaţii făcute de Utilizator in vederea activării serviciului AmParcat.

UTILIZATORUL ACCEPTĂ ȘI ÎNȚELEGE SĂ EXONEREZE DE ORICE RESPONSABILITATE ID SOLUTIONS TECH ÎN CAZUL ÎN CARE TRANZACȚIA NU POATE FI FINALIZATĂ, INDIFERENT DACĂ ACEST LUCRU ESTE DETERMINAT DE FURNIZAREA DE CĂTRE UTILIZATOR A UNOR DATE INCOMPLETE/ERONATE, A FONDURILOR INDISPONIBILE ÎN CONTUL BANCAR ASOCIAT CARDULUI SAU DIN ALTE MOTIVE. ID SOLUTIONS TECH VA FACE TOT POSIBILUL PENTRU A NOTIFICA UTILIZATORUL CU PRIVIRE LA EȘUAREA TRANZACȚIEI.

DATE CU CARACTER PERSONAL. SECURITATEA DATELOR

Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt: numele, numărul de înmatriculare al autovehiculului, e-mail, telefonul și adresa (pentru facturare sau pentru livrarea notitei de parbriz in cazul achizitiei acesteia din aplicatie).

Dorim să informăm utilizatorii că nu prelucrăm datele financiar-bancare. Aceste date sunt prelucrate doar de către procesator în vederea transferului de fonduri.

Prelucrăm doar datele personale necesare pentru a asigura funcționarea platformei și pentru a asigura un serviciu cât mai simplu și eficient. Datele tale sunt prelucrate în scopuri legitime și limitate. Acestea nu vor fi folosite în scopuri de marketing sau orice alte scopuri în afara funcționării Amparcat.ro

Datele trimise prin aplicație sunt securizate la cele mai înalte standarde și am luat toate măsurile de protejare a acestora, iar acestea sunt stocate pe un server cloud localizat în spațiul UE.

În calitate de client ai următoarele drepturi, în ceea ce privește datele cu caracter personal:

Pentru asigurarea celui mai sporit grad de securitate a datelor tale personale, am numit un Ofițer pentru Protecția Datelor care poate fi contactat dacă există nelămuriri referitoare la protecția datelor personale pe adresa[email protected].

Utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru datele furnizate și îşi exprimă consimțământul ca datele sale cu caracter personal transmise pentru înregistrare, precum şi localizarea sa geografică să fie folosite de catre ID SOLUTIONS TECH, persoana juridică înregistrată în registrul de evidenta a prelucrărilor de date cu caracter personal, în baza Notificarii nr. 0008247/29.03.2016.

Prin folosirea serviciului, serverele înregistrează şi colectează prin sisteme securizate anumite informaţii trimise de aplicatia sau browserul Utilizatorului cum ar fi adresa IP şi locaţia de unde este accesată Aplicaţia. De asemenea, pot fi colectate în mod legal anumite informaţii despre Utilizator, câtă vreme acesta foloseşte Aplicaţia, respectiv datele menţionate în timpul înregistrării. Datele legate de cardul bancar vor fi colectate exclusiv în scopul efectuării plății și vor fi transmise prin sisteme securizate.

nformaţiile oferite de Utilizatori în urma înregistrării vor fi tratate ca informaţii confidenţiale și nu vor fi făcute publice sau comunicate unor terţi decât în măsura necesară îndeplinirii obligaţiilor asumate de către ID SOLUTIONS TECH respectiv pentru scopuri interne, al administrării şi menţinerii funcţionalităţilor aplicaţiei şi al îmbunătăţirii serviciilor oferite.

Utilizatorul acceptă faptul că ID SOLUTIONS TECH va putea furniza datele sale personale în următoarele situaţii:

Pentru exercitarea acestor drepturi, utilizatorul se poate adresa cu o cerere scrisă/electronică, datată și semnată olograf și scanată, pe adresa menţionată. ID SOLUTIONS TECH va răspunde solicitării Utilizatorului şi va comunica măsurile adoptate şi/sau informaţiile solicitate în cel mai scurt termen, în funcție de complexitatea solicitării.

IMPORTANT

În cazul în care folosiți opțiunea de achiziție de asigurări de călătorie, Casco sau RCA, aplicația AmParcat vă va redirecționa către aplicația Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare. Această aplicație este diferită de AmParcat și nu este guvernată de prezentul acord de Termeni și Condiții căt și de Politica de confidențialitate.

Toate datele cu caracter personal pe care le introduceți in meniul aplicației Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare ,sunt procesate și în responsabilitatea Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare. Vă recomandăm sa consultați Termenii si condițiile disponibile, precum și Acordul de utilizare a datelor cu caracter personal, inainte de a folosi aplicația Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare.

Daca achizitionati o notita de parbriz prin intermediul aplicatiei AmParcat, va dati automat acordul ca datele Dvs. personale ( nume, prenume, numar de telefon si adresa ) sa fie transmise si procesate de catre tipografia partenera, in vederea printarii, laminarii si expedierii notitei de parbriz catre adresa mentionata de Dvs. Datele nu vor fi utilizate in nici un alt scop de catre tipografia partenera, iar dupa expedierea coletului catre Dvs., aceste date nu vor mai fi pastrate de partereul AmParcat.

ACCES NEAUTORIZAT

Utilizatorul este unic răspunzător de activitatea ce are loc în contul său şi de respectarea reglementărilor legale aplicabile. Securizarea smartphone-ului/device-ului, modul de alegere al ID-ului şi al parolei respectiv al datelor cardului bancar precum şi păstrarea acestora în condiţii de siguranţă este responsabilitatea exclusivă a Utilizatorului.

UTILIZATORUL NU VA FI EXONERAT DE RĂSPUNDERE ÎN CAZUL PRICINUIRII UNOR DAUNE ID SOLUTIONS TECH SAU UNOR TERŢE PERSOANE PRIN UTILIZAREA NEAUTORIZATĂ A CONTULUI, INCLUSIV IN CAZUL UTILIZARII CONTULUI DE CATRE ALTE PERSOANE ŞI NICI NU VA PUTEA SOLICITA RETURNAREA CREDITUL NEAUTORIZAT.

IN CAZUL UTILIZARII NEAUTORIZATE A CONTULUI, SAU A FURTULUI ECHIPAMENTULUI MOBIL, UTILIZATORUL VA PUTEA SUSPENDA CONTUL PRIN TRANSMITEREA UNEI SOLICITARI DE SUSPENDARE SERVICIULUI SUPORT CLIENŢI LA DATELE DE CONTACT DE LA FINALUL PREZENTULUI DOCUMENT.

DISPUTE LEGATE DE PLĂŢI

În cazul erorilor tehnice aparute in timpul procesarii platilor este recomandabil ca Utilizatorul sa contacteze serviciul suport in cel mai scurt timp. ID SOLUTIONS TECH va facilita conexiunea dintre Utilizator si operatorul ale carui servicii au determinat eroarea sau cu privire la care Utilizatorul are neclarităţi. Disputele vizand operatorul parcarii vor fi solutionate in acord cu propriile proceduri ale acestuia.

În toate situatiile Utilizatorul va transmite reclamatia sa catre ID SOLUTIONS TECH intr-un termen rezonabil, ce nu va putea depasi 30 de zile de la data iniţierii tranzactiei ce formeaza obiectul reclamatiei.

În cazul reclamatiilor formulate telefonic este posibil sa se solicite Utilizatorului transmiterea acesteia in scris in termen de 10 zile calendaristice. Reclamația va trebui să cuprindă minim următoarele informații: numele, ID și numărul sau numerele de telefon utilizate în cadrul contului, descrierea cat mai clară a erorii survenite, valoarea în moneda națională a erorii suspectate. ID SOLUTIONS TECH va depune toate diligentele pentru a soluționa reclamația Utilizatorului în decurs de 15 zile calendaristice. Acest termen poate fi prelungit în cazul în care pentru soluționarea reclamației este necesar concursul unor terțe persoane/instituții. În cazul în care reclamația utilizatorului va fi găsită întemeiată, contul Utilizatorului va fi creditat cu sumele ce au fost retrase în mod eronat.

ID SOLUTIONS TECH NU ESTE ADMINISTRATORUL PARCĂRII

deține și nu administrează parcarea. Prin urmare, nu suntem raspunzatori în niciun fel de evenimentele ce pot surveni în urma parcării autovehiculului Utilizatorului și nici pentru faptele operatorului parcării ori ale unor terțe persoane.

RENUNŢARE LA GARANŢII

Utilizatorul înțelege faptul că serviciul oferit de ID SOLUTIONS TECH este disponibil doar în anumite locații, fiind posibil să nu fie întotdeauna disponibil în locațiile active.

ID SOLUTIONS TECH DEPUNE TOATE DILIGENȚELE PENTRU A OFERI SERVICII DE CEA MAI BUNĂ CALITATE, ÎNSA UTILIZATORUL ACCEPTĂ FAPTUL CĂ EXISTĂ LIMITĂRI TEHNOLOGIGE (SEMNAL GSM/LTE), PRECUM ŞI ALE TEHNOLOGIEI DE PROCESARE A PLĂȚILOR ELECTRONICE CE NU POT FI CONTROLATE DE ID SOLUTIONS TECH ȘI CARE POT INFLUENȚA DISPONIBILITATEA ORI CALITATEA SERVICIILOR. ȚINÂND CONT DE ACESTE ÎMPREJURĂRI, UTILIZATORUL ACCEPTĂ FAPTUL CĂ ID SOLUTIONS TECH NU POATE OFERI NICIUN FEL DE GARANȚIE PENTRU ACEST SERVICIU ŞI ÎNŢELEGE SĂ EXONEREZE ID SOLUTIONS TECH ŞI PARTENERII SĂI ÎN LIMITA MAXIMĂ ADMISĂ DE LEGE, FAŢĂ DE ORICE FEL DE PRETENŢII, REVENDICĂRI, RECLAMAŢII, DAUNE, OBLIGAŢII, PIERDERI, RESPONSABILITĂŢI, COSTURI SAU DATORII, CERERI (INCLUZ ND, DAR NELIMIT NDU-SE LA ONORARIILE AVOCAŢILOR) REZULT ND SAU AFLATE ÎN LEGĂTURĂ CU UTILIZAREA SERVICIULUI AMPARCAT.

UTILIZAREA TELEFOANELOR SAU A ALTOR DISPOZITIVE MOBILE ÎN TIMPUL CONDUSULUI

UTILIZATORUL ESTE AVIZAT ASUPRA FAPTULUI CĂ FOLOSIREA TELEFOANELOR MOBILE SAU AL ALTOR DISPOZITIVE MOBILE ÎN TIMPUL CONDUSULUI ESTE PERICULOS. ID SOLUTIONS TECH RECOMANDĂ UTILIZATORULUI SĂ NU FOLOSEASCĂ SERVICIUL AMPARCAT ÎN TIMPUL MANIPULĂRII UNUI AUTOVEHICUL AFLAT ÎN MIŞCARE. UTILIZATORUL ÎNŢELEGE SĂ EXONEREZE ID SOLUTIONS TECH PENTRU ORICE SOLICITARE DE DAUNĂ REZULTATĂ DIN FOLOSIREA SERVICIULUI AMPARCAT ÎN TIMPUL MANIPULĂRII ORICĂRUI TIP DE AUTOVEHICUL.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Utilizatorul înţelege faptul că serviciul, Aplicaţia respectiv conţinutul disponibil prin intermediul siteului www.amparcat.ro şi al Aplicaţiei AmParcat inclusiv baze de date, conţinutul și elementele de grafica, coduri de programare, mărcile comerciale, mărcile de servicii şi logo-urile, inclusiv dar fara a se limita la acestea, tot continutul in format text, grafica, precum si sursele tehnice ale tuturor serviciilor si facilitatilor prezente si viitoare formează obiectul drepturilor de autor fiind proprietatea ID SOLUTIONS TECH şi al furnizorilor săi şi sunt protejate conform Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor.

Utilizatorul dobândeşte un drept limitat de utilizare a serviciului AmParcat pentru uzul său personal în acord cu prezentul document.

UTILIZAREA SERVICIULUI ȘI FRAUDE

Serviciul este furnizat Utilizatorului numai in calitatea acestuia de Utilizator final si numai pentru uzul sau privat si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral Aplicatia, de a reproduce partial sau integral Aplicatia, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata Aplicația în orice manieră, în scopuri comerciale.

Folosirea neautorizată a serviciilor, inclusiv omisiunea luării unor măsuri de siguranţă şi permiterea accesului unor persoane neautorizate în contul de Utilizator, atrage răspunderea Utilizatorului.

De asemenea, sunt considerate activităţi frauduloase ale Utilizatorului: a) furnizarea de informaţii eronate/falsificate care au stat la baza obţinerii accesului la serviciu; b) utilizarea Serviciului în vederea furnizării de servicii către terţi; c) utilizarea Serviciului în alte scopuri decât cele specificate în prezentul document d) stocarea, copierea, modificarea, editarea, publicarea, transmiterea parţială sau integrală a conţinutului la care are acces e) orice altă utilizare care nu este permisă în mod expres în cuprinsul prezentului document.

Daca identifica o activitate frauduloasa, ID SOLUTIONS TECH are dreptul: a) sa suspende toate serviciile pe care le furnizează Utilizatorului, şi să anuleze contul utilizatorului, fără a fi necesară punerea în întârziere a Utilizatorului, intervenţia instanţei sau alte formalităţi prealabile; b) să refuze furnizarea unui nou serviciu sau să condiţioneze furnizarea acestuia de depunerea unei garanţii; c) să retragă Utilizatorului orice formă de beneficii. De asemenea, Utilizatorul este responsabil pentru daunele provocate ID SOLUTIONS TECH precum şi partenerilor săi.

ID SOLUTIONS TECH nu va fi făcut răspunzător pentru niciun fel de pierderi sau daune cauzate de un atac denial-of-service, viruşi sau alte materiale nocive tehnologic care pot infecta device-ul Utilizatorului, programele de calculator, datele sau alte materiale de proprietate ca urmare a utilizării Site-ului www.amparcat.ro sau al Aplicaţiei AmParcat.

ÎNCĂLCAREA TERMENILOR SI CONDIŢIILOR

În cazul nerespectării Termenilor și Condiţiilor de Utilizare, ID SOLUTIONS TECH are dreptul de a suspenda sau de a anula orice cont de utilizator fără notificare prealabilă. Anularea contului în urma nerespectării termenilor contractuali nu dă dreptul Utilizatorului la restituirea plăţilor efectuate.

MODIFICAREA TERMENILOR DE UTILIZARE

UTILIZATORUL A FOST INFORMAT SI ACCEPTA FAPTUL CA ID SOLUTIONS TECH ÎŞI REZERVĂ DREPTUL DE A MODIFICA ORICÂND PREZENŢII TERMENII ŞI CONDIŢII. MODIFICĂRILE EFECTUATE VOR FI ADUSE LA CUNOŞTINŢA UTILIZATORILOR PRINTR-O NOTIFICARE ÎN CONTUL DE UTILIZATOR.

Folosirea în continuare a serviciului este o confirmare ca Utilizatorul este familiar cu cele mai recente modificări.

ID SOLUTIONS TECH poate ceda oricând drepturile izvorând din prezentul contract în favoarea unui terţ, fără a fi necesar acordul Utilizatorului.

NOTIFICĂRI

În interesul prezentului contract, orice notificare/comunicare adresată de o parte celeilalte va fi considerată valabil îndeplinită dacă va fi transmisă acestei ultime părți în scris.

Cu excepţia situaţiilor în care se prevede altfel, în cuprinsul prezentului document, Utilizatorul este de acord să primească toate comunicările ce vizează derularea prezentului contract prin notificări push în contul său de utilizator.

Utilizatorul va înainta notificările/comunicările adresate ID SOLUTIONS TECH la adresa de e-mail [email protected].

În cazul in care comunicarea/notificarea va fi facuta prin posta, ea va lua forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire ce se considera ca a fost primita de destinatar la data menţionată pe dovada de primire. În cazul comunicărilor prin email, Utilizatorul va primi un mesaj de confirmare.

LEGEA APLICABILĂ. REZOLVAREA LITIGIILOR

Legea aplicabilă este legea română, atât în ceea ce priveşte executarea obligaţiilor ce derivă din prezentul document, cât și în ceea ce priveşte orice aspect în legătură cu interpretarea, aplicarea și/ sau întinderea efectelor sale, fără nicio excepţie.

Orice neîntelegere în legătură cu executarea Contractului va fi rezolvată pe cale amiabilă. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă în termen de 30 de zile de la iniţierea dialogului, litigiul va fi înaintat spre soluţionare instanţelor judecătorești române competente.

ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

PRIN ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIŢIILOR DE UTILIZARE A SERVICIILOR „AMPARCAT.RO” PRIN INTERMEDIUL APLICAŢIEI AMPARCAT, UTILIZATORUL DECLARĂ CĂ ARE VÂRSTA LEGALĂ PENTRU A ÎNCHEIA ȘI EXECUTA PREZENTUL CONTRACT, A LUAT LA CUNOŞTINŢĂ CONŢINUTUL ACESTUI DOCUMENT, ÎL ÎNŢELEGE ŞI ÎL ACCEPTĂ PE DEPLIN.

SUPORT CLIENŢI

ID SOLUTIONS TECH SRL

Telefon: +40722.555.147

E-mail: [email protected]

Ultima actualizare 14.04.2021